Medewerker Klantrelaties Advies & Service

Functie Medewerker Klantrelaties Advies & Service
Bedrijf Hypotheekbank in Amersfoort
Aantal uur per week 36, periode minimaal een jaar!
Salarisindicatie Goede verdiensten!

Op 19 november start bij onze opdrachtgever een introductie- en opleidingstraject voor nieuwe medewerkers op de afdeling Advies & Service. Hiervoor zijn wij op zoek naar enthousiaste mensen die het telefonisch helpen van kanten als roeping hebben. Mooie opstartfunctie naar een vervolg in het Hypotheek-landschap.

Omschrijving:
Je staat klanten telefonisch, per chat of e-mail te woord over hypotheken. Vervolgens pak je de daaruit vloeiende werkzaamheden op. Je moet dan denken een het maken van berekeningen, het versturen van informatie, het afhandelen van klachten en andere administratieve handelingen.

Je stelt de klant centraal vanuit je intrinsieke motivatie en je hebt bij voorkeur ervaring opgedaan in een call-center omgeving. Flexibilitiet is in deze opdracht erg belangrijk. De werktijden zijn volledig flexibel, inclusief af en toe een zaterdag. Er zijn geen mogelijkheden voor een vaste vrije dag of avond.

Werk-en denkniveau:
MBO+
Tevens ben je in bezit van WFT Basis (eis). Indien je niet in het bezit bent van WFT Hypotheken dan moet je deze binnen 2 maanden na aanvang van de opdracht behaald hebben.

Relevente Kennis en Vaardigheden:

  • Kennis van hypotheken
  • Ervaring met klantcontact
  • Goede communicstieve vaardigheden
  • Accentloos Nederlands kunnen spreken
  • Geen 9-5 mentaliteit
  • Snel met systemen kunnen werken en kunnen omschakelen

Herken je jezelf in deze uitdagende opdracht, meld je dan aan via onderstaan de link of bel 072-8447307.

Meld je hier aan!