• Medewerker Klant Contact Center

Medewerker Klant Contact Center

Functie Medewerkers (3) Klant Contact Center
Bedrijf Hypotheek Servicer te Capelle aan den IJssel
Aantal uur per week 36-40
Salarisindicatie Marktconform

Op 2 januari start bij onze opdrachtgever een introductie- en opleidingstraject voor 3 nieuwe medewerkers op het Klant Contact Center. Hiervoor zijn wij op zoek naar enthousiaste mensen die het telefonisch helpen van kanten als roeping hebben.

Meld je hier aan!
Opdrachtgever is de grootste onafhankelijke third party servicer van Nederland voor hypotheken en consumptief krediet. Ze begeleidt het beheer van hypotheken en consumptief krediet voor nationale en internationale financiële organisaties. Voor deze organisaties is opdrachtgever de business partner die hen helpt om hun klanten succesvol te bedienen in een veranderende wereld.

DOEL VAN DE FUNCTIE

Het efficiënt en klantgericht beantwoorden van gestelde vragen door consumenten en/of diens belangenbehartigers. Naast het beantwoorden van de vraag wordt de klantrelatie voorop gesteld en wordt er getracht de klantverwachting te overtreffen.  Naar aanleiding van klantcontact wordt bijgedragen aan mogelijke verbeteringen ten aanzien van de aangeboden dienstverlening.

FUNCTIE-INHOUD

Belangrijkste taken en verantwoordelijkheden

  • Opvang en afhandeling en zo nodig verdere begeleiding van inkomend telefoonverkeer:
    • Behandelt inkomende gesprekken.
    • Luistert naar de gestelde vraag - en gaat zo nodig dieper op de vraag in - om deze zo goed mogelijk te begrijpen.
    • Beoordeelt (indien nodig) voor iedere vraag in hoeverre het beantwoorden hiervan binnen de competentie van het Klant Contact Center ligt.
    • Zorgt ervoor dat vragen die buiten de competentie van het Klant Contact Center liggen worden doorgeleid naar de juiste functionaris.
    • Laat zich daarbij primair leiden door de opgestelde richtlijnen.
    • Kiest bij het ontbreken van duidelijke richtlijnen die oplossing die naar waarschijnlijkheid de hoogste klanttevredenheid oplevert.
    • Verstrekt in één keer de juiste informatie ter beantwoording van de vraag.
    • Doet dit op klantvriendelijke wijze
    • Beantwoord direct of in tweede instantie de gestelde vraag en raadpleegt daarvoor de aangewezen informatiebronnen.
    • Maakt voor zover mogelijk gebruik van de beschikbare belscripts.
  • Start verzoek op voor de klant en zet deze klaar in QSP.
  • Registratie van inkomend telefoonverkeer:
    • Registreert alle binnengekomen telefoongesprekken in het registratiesysteem.
    • Signaleren van knelpunten, zowel bij interne als bij externe partijen:
    • Signaleert veelvoorkomende vragen en klachten en meldt deze aan de teammanager Klant Contact Center.
    • Doet voorstellen ter verbetering of voorkoming van de gegeven situatie.
  • Eventuele outbound campagnes ten behoeve van het hypothekenproces op verzoek van geldverstrekker.
 
KENNISNIVEAU 

Werk- en denkniveau op minimaal MBO + niveau. Tevens dient men in bezit te zijn van de vereiste WFT diploma’s volgens de WFT matrix, aangevuld met 2 tot 3 jaar relevante werkervaring in telefonisch klantcontact.

(foto: Designed by Dragana_Gordic)