De Functie
Het Klant Contact Center (KCC) is verantwoordelijk voor de klantsupport aan de Spaar- en Hypotheekklanten van de opdrachtgever. Voor het spaarbedrijf vervult het KCC tevens de mid- en backoffice operations werkzaamheden. Voor hypotheken zijn deze werkzaamheden geoutsourced naar gespecialiseerde service providers en zijn de werkzaamheden voor het KCC beperkt tot call en email afhandeling. Vanaf begin 2021 echter zal ook een beperkt deel van de financieel administratieve werkzaamheden voor het Hypotheekbedrijf binnen het KCC worden belegd.
Het KCC-team bestaat in totaal uit 25-30 medewerkers waarvan 6 vaste, bij de opdrachtgever in dienst zijnde medewerkers. De overige medewerkers zijn gedetacheerde young professionals die onze klanten helpen met hun vragen betreffende onze spaar- en hypotheekproducten.
Voor het Backoffice-team zijn we nu op zoek naar een gedreven, ervaren medewerker die het team verder gaat brengen.
Wat ga je doen?
- Het uitvoeren en coördineren van diverse Backoffice-taken;
- Het uitvoeren en coördineren van de (jaarlijkse) audits binnen het eigen aandachtsgebied;
- Het verwerken en beoordelen van betaalopdrachten in het facturatiesysteem Pelican;
- Het beheren van facturen en uitvoeren van diverse controles;
- Het uitvoeren van diverse administratieve processen en controles ten behoeve van het Hypotheek- en Spaarbedrijf mede ook voor DGS en VIA doeleinden;
- Het updaten en bewaken van de kwaliteit van spaar gerelateerde klantdata mede ihkv DGS;
- Het onderhouden van contacten met stakeholders van het Hypotheek- en Spaarbedrijf betreffende het eigen aandachtsgebied;
- Het verstrekken van informatie en het verzorgen van rapportages aan stakeholders van het Hypotheek- en Spaarbedrijf.
Wie ben jij?
- Je hebt een HBO of MBO+ werk- en denkniveau en je hebt minimaal 5 jaar ervaring in een coördinerende rol binnen een financieel administratieve omgeving;
- Je bent accuraat, analytisch en je hebt cijfermatig inzicht;
- Je hebt ervaring met financiële processen en het beheren en reconciliëren van financiële (product) administraties;
- Je hebt ervaring met het efficiënter maken van administratieve processen;
- Je beschikt over aantoonbare ervaring met MS Office en Excel (advanced level)
- Je hebt affiniteit met het maken van rapportages en het werken met Business Objects;
- Je bent een teamplayer met een flexibele, positieve en service gerichte instelling;
- Je bent 36+ uur per week beschikbaar.
Wie zijn wij?
Onze doelstelling is om een verschil te maken voor onze klanten op beslissende momenten. De vindingrijkheid van onze oplossingen bepalen vaak het behalen van deze doelstelling. Wij geloven dat vindingrijke ideeën worden gecreëerd door diverse teams. Daarom zoeken we medewerkers met verschillende profielen die een bijdrage kunnen leveren aan onze open en diverse cultuur. Voor het verhogen van onze professionaliteit focussen we ons op het geven van continue feedback. Een hoge performance cultuur kan alleen behouden blijven door getalenteerde individuen wie klaar zijn om de volgende stap in hun groei te maken. Klik hier voor meer informatie.
Wat bieden we jou?
- Een contract voor bepaalde tijd, met uitzicht op een vast dienstverband;
- Een dynamische werkomgeving waar hard wordt gewerkt maar waar ook veel plezier wordt gemaakt;
- Een ondernemend, jong en groeiend team;
- Goede arbeidsvoorwaarden.
- Daarnaast koesteren we onze ondernemende en vindingrijke cultuur door het aanbieden van flexibele apparaten en werkplekken. Hierdoor kun je werken waar en wanneer je wilt, wat leidt tot een betere performance en werk/privé balans.